Ouwerkerk Winterinspectie

Kom naar de gratis winterinspectie! – vrijdag 11 november

Bent u al klant bij ons, of wilt u klant worden? Op vrijdag 11 november houden wij onze wintercheck. Kom langs en laat uw auto controleren zodat u zeker bent dat uw auto klaar is voor de winter! Uw Hyundai wordt tijdens de winterinspectie-dag volgens het vastgesteld inspectieformulier gecontroleerd op een vijftiental wintergevoelige en veiligheidspunten. Na afloop ontvangt u het formulier met de resultaten. Is reparatie of vervanging nodig, dan kunt u wellicht gebruik maken van de vele aanbiedingen die we hebben op deze dag!

Erwtensoep & Winactie Dinerbon

Tijdens de controle kan iedereen genieten van een heerlijk kopje erwtensoep met ‘echte’ worst van de lokale slager. Tevens staat er zoals vanouds een lekker kopje erwtensoep op u te wachten! Ook maakt u kans op een dinerbon voor 2 van Restaurant de Kloosterhoeve te Harmelen. Deze bon wordt verloot onder alle deelnemers van de winterinspectie.

Wij verwelkomen u graag op vrijdag 11 november a.s. (Vanaf 08:00 tot 16:00 uur)

Neem contact met ons op

Heeft u vragen? Neem dan telefonisch contact met ons op of stuur ons een e-mail bericht.

0348 - 442 353 info@autobedrijf-ouwerkerk.nl
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Vragen of afspraak maken?

Bel 0348 - 442 353

Je gebruikt een verouderde webbrowser

Deze website maakt gebruik van moderne technieken die niet worden ondersteund door jouw webbrowser. Update mijn webbrowser